کلاس های انلاین

یرگزاری کلاس های انلاین برای تمام مقاطع تحصیلی

کلاس های انلاین

یرگزاری کلاس های انلاین برای تمام مقاطع تحصیلی

  • ۰
  • ۰

انلاین

 

سامانه کلاس آنلاین مدارس

در نرم افزار کلاس آنلاین تراز، امکان برگزاری کلاس های مجازی در سه محیط اسکای روم، بلوباتن و ادوبی کانکت وجود دارد و مراکز آموزشی می توانند بدون قطعی کلاس های خود را برگزار نمایند. همچنین امکان ضبط و آرشیو فایل های آموزشی و محتوای کلاس بدون محدودیت در نرم افزار کلاس مجازی تراز وجود دارد.در سامانه تراز 7 دسترسی برای مدیر مدرسه، معاون آموزشی، معاون اجرایی، مسئول پایه، دبیر، دانش آموزان و اولیا وجود دارد و هریک از موارد ذکر شده می توانند با استفاده از نام کاربری و رمزعبور خود وارد سامانه شده و به فراخور نقش خود به امکانات مختلف تراز دسترسی داشته باشند.برای برگزاری کلاس آنلاین خود، کافیست در سامانه ثبت نام نموده و پس از وارد نمودن اسامی دانش آموزان و دبیران، برنامه هفتگی را تعیین نمایید. پس از تعریف برنامه هفتگی در سامانه تراز، کلاس های مجازی دانش آموزان به صورت خودکار در تراز تشکیل شده و در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

سامانه کلاس مجازی مدارس سامانه کلاس مجازی تراز یک نرم‌ افزار کلاس آنلاین است که می توانید در بستر اینترنت و با استفاده از هر دستگاه و سیستم عاملی، کلاس های مجازی دانش آموزان را برگزار نمایید. این کلاس مجازی علاوه برگزاری کلاس های درسی دارای خدمات گوناگون دیگری نیز برای کاربران می باشد. با استفاده از این سامانه می توانید حضور و غیاب دانش آموزان را به صورت دقیق کنترل نموده و بر لیست حضور و غیاب دانش آموزان نظارت داشته باشید.پس از برگزاری کلاس می توانید به صورت کامل لیست دانش آموزان حاضر در کلاس و همچنین دانش آموزان غایب را مشاهده نمایید و در نهایت یک خروجی اکسل از حضور و غیاب دانش آموزان تهیه کنید. امکان صدور کارنامه حضور و غیاب آنلاین نیز برای دانش آموزان وجود دارد.
تراز بر روی هر دستگاهی اعم از تلفن همراه، تبلت، کامپیوتر و لپ تاپ قابلیت اجرایی دارد و دانش آموزان و دبیران می توانند بدون هیچگونه دغدغه ای درکلاس های مجازی شرکت نمایند.در سامانه آموزش مجازی تراز امکان بارگذاری فایل های آموزشی، کتاب درسی و فیلم های آموزشی برای دانش آموزان وجود دارد و شما می توانید با استفاده از تخته مجازی مطالب درسی را برای دانش آموزان به اشتراک بگذارید. در زمان برگزاری کلاس های آنلاین می توانید با استفاده از وب کم دانش آموزان را مشاهده کنید و یا از آنها سوال بپرسید و دانش آموزان نیز در برگزاری کلاس تعامل داشته باشند.

  • ۰۰/۰۶/۲۸
  • نورا حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی