کلاس های انلاین

یرگزاری کلاس های انلاین برای تمام مقاطع تحصیلی

کلاس های انلاین

یرگزاری کلاس های انلاین برای تمام مقاطع تحصیلی

۲ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کلاس آنلاین


کلاس آنلاین دوره ای است که از طریق اینترنت انجام می شود. آنها عموماً از طریق یک سیستم مدیریت یادگیری انجام می شوند که در آن دانش آموزان می توانند برنامه درسی و پیشرفت تحصیلی خود را مشاهده کرده و همچنین با دانشجویان دیگر و مربی دوره خود ارتباط برقرار کنند.

کلاسهای آنلاین عموماً خودآموز هستند و انعطاف پذیری بیشتری در تکمیل دوره ها ایجاد می کنند. برخی از نمونه های دوره های آنلاین MOOC ها یا دوره های آنلاین گسترده گسترده است که توسط سازمان هایی مانند edX یا Coursera تولید شده است. بسیاری از دانشگاه های سنتی دوره های آنلاین ارائه می دهند ، از جمله دانشگاه پردو از طریق تصاحب Kaplan.

  • نورا حسینی
  • ۰
  • ۰

در پی شیوع ویروس کرونا و مجازی شدن کلاس‌های درسی دانش آموزان، یکی از دغدغه های کادر آموزشی مدارس، برگزاری کلاس‌های درسی در فضایی امن و بدون مشکل اعم از مشکلات عدم اتصال و قطعی می‌باشد.با استفاده از سامانه آموزش آنلاین مدارس می‌توانید در بستر اینترنت کلاس های مجازی و آنلاین خود را برگزار کنید. پلتفرم آموزش آنلاین این امکان را برای کاربران فراهم نموده است که بتوانند کلاس‌های مجازی را با شبیه سازی کلاس‌های حضوری برگزار نمایید.

سامانه تراز این امکان را برای کاربران فراهم نموده است که بتوانند براساس نیاز خود کلاس های آنلاین را در سه محیط ادوبی کانکت، اسکای روم و بلوباتن برگزار نمایند. در ضمن امکان استفاده از تخته مجازی برای آموزش نیز برای دبیران وجود دارد و می‌توانند مطالب درسی را روی تخته مجازی نوشته و برای دانش آموزان به اشتراک بگذارند. امکان دسترسی دانش آموزان نیز برای نوشتن مطلب بر روی تخته مجازی وجود دارد.

از مزایای سامانه مدیریت مدارس برای برگزاری کلاس های مجازی، امکان ضبط و آرشیو کلاس های درسی می‌باشد. شما می‌توانید کلاس های درسی را ضبط نموده تا دانش آموزان بتوانند مجدد محتوای کلاس درسی را مشاهده و مرور نمایند. در پلتفرم آموزش آنلاین دغدغه کادر آموزشی برای کنترل حضور و غیاب دانش آموزان نیز برطرف شده است و می‌توانید به صورت آنلاین بر لیست حضور و غیاب کلیه دانش آموزان دسترسی داشته باشید. تاخیر و یا عدم حضور دانش آموزان نیز برای شما نمایش داده خواهد شد و در صورت لزوم می‌توانید از طریق پیامک یا ایمیل به اولیای دانش آموز اطلاع رسانی کنید.

 

  • نورا حسینی