کلاس های انلاین

یرگزاری کلاس های انلاین برای تمام مقاطع تحصیلی

کلاس های انلاین

یرگزاری کلاس های انلاین برای تمام مقاطع تحصیلی

  • ۰
  • ۰

مدیریت گلاس ها

در این مقاله توضیحاتی در رابطه با سامانه مدیریت مدارس و مزایای آن در اختیار شما قرار داده ایم. سامانه مدیریت آموزش مدارس تراز به منظور مدیریت امور آموزشی مدارس به صورت الکترونیکی طراحی شده است. نرم افزار مدیریت مدارس تراز سامانه ای یکپارچه می باشد که برای مدیریت هر بخش از مدرسه، راهکاری هوشمندانه برای شما ارائه می دهد. سامانه تراز به شما کمک می کند، کلیه فرآیندهای مدرسه خود، اعم از حضور و غیاب دانش آموزان، برگزاری کلاس ها، برگزاری امتحانات و… را به بهترین نحو ممکن مدیریت و کنترل نمایید.

در ادامه توضیحاتی در رابطه با مزایا و نحوه ثبت نام در نرم افزار جامع مدیریت مدارس تراز ارائه داده شده است.

سامانه مدیریت مدارس

سامانه مدیریت مدارس تراز یک پلتفرم است که به منظور مدیریت امور آموزش مدارس طراحی شده است. نرم افزار مدیریت مدرسه تراز قابلیت اجرا بر روی دستگاه های مختلف از جمله، تبلت، گوشی و لپ تاپ را دارد و شما می توانید کلیه امور آموزشی مربوط به مدرسه خود را اعم از، حضور و غیاب، برگزاری کلاس ها، برگزاری امتحانات و حتی جلسه با اولیا مربیان را به راحتی برنامه ریزی و کنترل نمایید.

در نرم افزار مدیریت مدارس، هریک از معلمان، معاون آموزشی، معاون انضباطی، مسئول پایه، دانش آموزان و اولیا، به فراخور نقش خود دسترسی جداگانه ای دارند. سامانه مدیریت مدرسه تراز بر روی دستگاه های گوناگون اعم از گوشی، تبلت و لپ تاپ و کامپیوتر قابلیت اجرا دارد. در سامانه تراز می توانید امتحانات تستی و تشریحی دانش آموزان را به راحتی برگزار نمایید و برای دانش آموزان کارنامه صادر نموده و نتایج را با اولیای آنها به اشتراک بگذارید.

  • ۰۰/۰۶/۲۸
  • نورا حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی